مد و پوشاک

انواع مدل تیشرت مردانه – جدیدترین مدل تیشرت مردانه

خرید تیشرت ساده مشکی

در دنیای امروزی افراد حساسیت زیادی نسبت به نوع استایل خود دارند که چگونه باشد، به خصوص جوانان و نوجوانان که در دوره سنی بلوغ قرار دارند.

در این بلاگ قصد داریم انواع مدل تیشرت مردانه و جدیدترین آنان را برایتان به نمایش بگذاریم.

پیشنهاد ما برای شما که به دنبال شیک پوش بودن هستید مشاهده و خرید محصولات پوشاک مردانه در تک شو است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

انواع مدل تیشرت مردانه

هر لباسی را باید در فصل و زمان خود پوشید؛ به همین دلیل تنها لباسی که می توان آن را در فصول گرما زیاد مورد استفاده قرار داد تیشرت است.

با پوشیدن تیشرت هم خنک می مانید و هم بسیار استایل شیکی را خواهید داشت؛ البته اگر آن را به درستی بپوشید!

مدل های تیشرت بیسیک یا ساده

 جامعه امروزی به سوی تیپ های ساده و بیسیک سوق داده شده اند و تیپ های ساده در هر محدوده سنی که باشد پرطرفدار است. در بین مدل تیشرت های بیسیک یا همان ساده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیشرت ساده سفید :

می توان آن را در مجالس شادی ، تفریحی و دوستانه پوشید و استایل خاصی را با استفاده از آن برای خود به وجود آورید. البته که تیشرت ساده سفید هم انواع دارد مانند: تیشرت لش سفید ، تیشرت لانگ سفید و تیشرت معمولی سفید که بسیار هم پرطرفدار است.

خرید vpn پرسرعت

خرید تیشرت ساده سفید
خرید تیشرت ساده سفید
خرید تیشرت ساده سفید

تیشرت ساده مشکی:

تیشرت ساده مشکی را معمولا در مجالس عزا می پوشند و البته می توان از آن در دیگر مجالس هم استفاده کرد. تیشرت مشکی ساده را شما می توانید با شلوار مام فیت بپوشید، مگر اینکه قواره دار باشد آنگاه باید آن را با شلوار مام استایل یا شلوار بگ پوشید. تیشرت ساده مشکی نیز انواع مدل دارد مانند: تیشرت لش مشکی ، تیشرت لانگ مشکی و تیشرت معمولی مشکی خرید تیشرت ساده مشکی خرید تیشرت ساده مشکی خرید تیشرت ساده مشکی  

مدل های تیشرت لش و ماچینیست

اخیرا در ایران نیز تیپ های لش مورد استفاده عموم جوانان قرار گرفته شده است و تیپی راحت و شیک به نظر می آید. تیپ لش یا به زبان ساده می توان تیپ لباس های گشاد تر از بدن نیز نام برد؛ که این تیپ برای اولین بار در بین خوانندگان هیپ هاپ مورد استفاده قرار گرفت که این کار به نشانه اعتراض به دولت وقت آن موقع آمریکا بود. جدیدترین مدل های تیشرت لش مردانه را در زیر می توانید ببیند و در مورد آنان توضیحاتی را مطالعه کنید:

تیشرت لش مردانه طرح گلدوزی

در بین تیشرت لشی مردانه محبوبیت طرح های گلدوزی شده بسیار زیاد است؛ چون مورد استفاده عام قرار می گیرد و محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. روی تیشرت های طرح گلدوزی شده به هیچ عنوان چاپ به کار نرفته است و تنها با دوخت طراحی آن را نجام داده اند. نمونه هایی از تیشرت های لش گلشده را می توانید ببیند:

خرید فیلترشکن پرسرعت

خرید تیشرت لش مردانه


خرید تیشرت ماچینیست طرح گلدوزی

خرید تیشرت ماچینیست طرح گلدوزی

تیشرت لش مردانه طرح گرافیکی

طرح های گرافیکی تیشرت لش را معمولا سنین 13 الی 19 سال می پوشند؛ تنها دلیل محدودیت آن هم طرح های گرافیکی روی سینه و پشت تیشرت است. آستین تیشرت لش معمولا تا آرنج کشیده شده است و قد آن هم نیز روی باسن قرار دارد و کپ زیبایی را برای جوانان و نوجوانان ایجاد می کند. شلواری که باید با تیشرت لش گرافیکی مورد استفاده قرار گیرد معمولا باید شلوار مام استایل یا بگ باشد. نمونه ای از طرح های گرافیکی تیشرت لش مردانه:

خرید تیشرت لش مردانه خرید تیشرت لش مردانه خرید تیشرت لش مردانه خرید تیشرت لش مردانه

تیشرت ماچینیست

شاید پرسش شما این باشد که ماچینیست یعنی چه؟ در پاسخ باید گفت که ماچینیست یک برند ترکیه است که طرح های جذابی را تولید می کند و اخیرا تیشرت ماچینیست بین جوانان بسیار ترند شده است. جنس تیشرت ماچینیست پنبه است و دوخت آن نیز بسیار محکم و چاپ روی سینه و پشت تیشرت ماچینیست نیز کشی است و به هیچ عنوان پاره نمی شود. برای مشاهده قیمت و خرید تیشرت ماچینیست روی کلمه آن کلیک کنید! نمونه ای از تیشرت ماچینیست را در طرح های داوینچی ، قلب و غیره ببینید:

خرید تیشرت لش مردانه خرید تیشرت لش مردانه 

تیشرت یقه کوبایی

دنبال شیک پوش بودنی؟ پس بجنبت تا محصولات تیشرت یقه کوبایی در سایت ما به اتمام نرسیده است!

تیشرت یقه کوبایی را می توانید با هر شلواری بپوشید به خصوص شلوار مام فیت و مام استایل که بسیار استایل شما را جذاب می کند.

جنس تیشرت یقه کوبایی بیسکویتی ، مراکشی و کبریتی می باشد و هر طرحی که بخواهید را در تک شو می توانید پیدا کنید.

تیشرت یقه کوبایی

تیشرت سفید یقه کوباییی بسیار زیبا

تیشرت کوبایی زیتونی

تیشرت یقه کوبایی رنگ زرشکی

خرید فیلترشکن

برای مشاهده دیگر محتوا های مد و پوشاک وارد بخش وبلاگ تک شو شوید؛ آیا سوالی درباره دیگر مدل های تیشرت مردانه دارید؟ (در دیدگاه برایمان بنویسید)

Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
Pinterest

یک نظر در “انواع مدل تیشرت مردانه – جدیدترین مدل تیشرت مردانه

  1. تک شو گفت:

    بهترین طرح و رنگ تیشرت لش و تیشرت ماچینیست را در تک شو فقط می توانید پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *